Prasat Phanom Rung & Khao Yai national park - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Lonny Annemiek - WaarBenJij.nu Prasat Phanom Rung & Khao Yai national park - Reisverslag uit Pak Chong, Thailand van Lonny Annemiek - WaarBenJij.nu

Prasat Phanom Rung & Khao Yai national park

Door: Miek en Lon

Blijf op de hoogte en volg Lonny

23 Januari 2014 | Thailand, Pak Chong

We zijn naar Phanom Rung geweest. De reis naar deze ruïnes was lang maar ook leuk met een stukje achter op de motertaxi.
De volgende dag zijn we naar Khao Yai gereisd voor het park. Daar zijn we naar een waterbron geweest en hebben we in een grot een duizendpoot en een schorpioenspin gezien. 'S avond hebben we daar miljoenen vleermuizen uit een grot zien vliegen. De volgende dag hebben we door de jungle gewandeld en dieren gespot. We hebben veel apen, eekhoorns en herten gezien, uiteindelijk ook een hele groep olifanten.

• 23 Januari 2014 - 17:18

Cora:

Leuk om jullie verslag te lezen, wat zien jullie veel. De foto's zeggen genoeg! Wij leven met jullie mee.Het is hier een grauwe boel wat het weer betreft, nog steeds geen winter.
    Geniet er maar van en veel plezier. Liefs van ons, kusjes.

• 23 Januari 2014 - 19:07

Peter:

Leuke foto's! Ziet er helemaal niet druk uit, zijn er weinig toeristen? Bangkok is inmiddels place not to be. Veel plezier verder!

• 24 Januari 2014 - 15:12

Lonny En Annemiek:

Ja het valt echt heel erg mee met de drukte, heel fijn. Maar de foto's zijn ook wel op tactische momenten gemaakt:)

• 29 Januari 2014 - 20:42

Jenta:

Heel leuke foto's. Dat zwemwater ziet er aanlokkelijk uit. Koud hier vandaag! Liefs!

• 30 Januari 2014 - 08:51

Henny:

Wauw, wat een vleermuizen, doodeng :-) Mooie foto's dames, op die manier kunnen wij een beetje mee genieten van jullie mooie reis. Heel veel plezier meiden, liefs